joi, 9 aprilie 2009

Rafa Benitez inca crede in sansele lui Liverpool


Rafael Benitez, antrenorul grupării engleze Liverpool, crede că echipa sa mai are şanse de calificare în semifinalele Ligii Campionilor, deşi a pierdut (1-3) cu Chelsea pe teren propriu, în manşa tur a sferturilor de finală, relatează site-ul UEFA.

'După ce am deschis scorul, am pierdut controlul asupra meciului. N-am făcut ce trebuia şi am comis o eroare când au egalat, a fost vina noastră. Duminică avem meci greu (cu Blackburn - n.red.), apoi ne vom gândi la retur. Va fi foarte greu, dar mai sunt şanse. Va trebui să marcăm trei goluri în deplasare', a spus Benitez.

'N-am fost surprins s-o văd pe Chelsea continuând să atace după ce a egalat. E o echipă solidă, care în campionat a câştigat 11 meciuri în deplasare, dacă nu mă înşel. Ca să-i învingi, trebuie să fii în stare să joci bine, ceea ce noi n-am făcut', a continuat antrenorul spaniol.

'Întotdeauna e greu să pierzi, mai ales în această competiţie. Trebuie să uităm cât mai repede înfrângerea şi să ne gândim la Blackburn, apoi la Chelsea. În retur îl vom avea din nou la dispoziţie pe Mascherano, care acum a fost suspendat', a adăugat el.
Sursa: www.asport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu