duminică, 12 aprilie 2009

Regele revine - Hagi: "Din vara, vreau sa antrenez din nou"


Tehnicianul Gheorghe Hagi, prezent duminică la Iaşi, cu ocazia celei de-a doua ediţii a Cupei Hagi, faza regională, a declarat că şi-ar dori ca din vară să antreneze din nou.

Regele revine - Hagi: "Din vara, vreau sa antrenez din nou"

"Aş vrea din vară să antrenez din nou. Dacă va exista o ofertă care să mă provoace, voi accepta. Dacă nu, asta e. Echipa naţională? Normal că ar fi o onoare pentru mine să revin la cârma echipei naţionale, dar deocamdată doar presa m-a propus. Nu m-a contactat nimeni în acest sens, aşa că nu are rost să vorbim. Sunt doar speculaţii. Oricum, vreau să le mulţumesc celor care au spus că eu aş fi omul potrivit pentru a prelua echipa naţională, dar deocamdată nu am primit o propunere oficială. La naţională trebuie creată o nouă echipă competitivă. Dacă va fi cazul, voi spune mai multe", a afirmat Hagi.

Fost antrenor la Steaua Bucureşti, Hagi a mai spus că în momentul în care a părăsit gruparea "roş-albastră" a avertizat că se va ajunge la situaţia de acum: "Eu când am plecat de la Steaua, am spus că se va ajunge la situaţia de acum. Îmi pare rău, dar am avut dreptate. Să sperăm că lucrurile se vor schimba, pentru că Steaua este club mare şi trebuie să-şi revină cât mai repede. Nu sunt eu în măsură să spun ce trebuie făcut la Steaua şi nici dacă Lăcătuş ar trebui schimbat sau nu. Sunt alţii care pot să vorbească de Steaua. Cine sunt eu?!".

Cea de-a doua ediţie a Cupei Hagi, faza regională, a fost câştigată de formaţia Poli Iaşi, care a învins în finală, cu scorul de 4-2, formaţia FCM Bacău. Ambele echipe vor merge la turneul final ce va avea loc la Constanţa, în perioada 26 mai - 5 iunie.

Sursa: www.asport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu