joi, 30 aprilie 2009

Ionica Serea, scos din arbitraj dupa ce a favorizat clar CFR Cluj


Unul dintre cei mai controversati arbitri romani, Ionica Serea, a fost exclus joi din arbitraj dupa ce cu o zi inainte a favorizat clar CFR Cluj in meciul cu FC Vaslui din Cupa Romaniei.

Acesta nu a acordat doua lovituri de pedeapsa pentru formatia vasluiana in meciul amintit si clujenii au inscris primul gol dupa un fault in atac nesemnalizat.

Patronul moldovenilor, Adrian Porumboiu, s-a infuriat la culme dupa gafele lui Serea si a anuntat ca va veni cu dezvaluiri incendiare despre oficialii FRF pentru ca nu l-au respectat. "Nici eu nu o sa ii respect deloc pe viitor. Nu mai merge asa, sunt niste nesimtit. Am tacut pana acum, dar nu se mai poate", a tunat Porumboiu.

Acesta a dezvaluit cum Serea se afla in vestiarul CFR-ului, atat inainte de meci, cat si dupa, "chipurile" pentru masaj. "M-am dus sa-l salut inainte de meci, nu l-am gasit, era in vestiar la CFR. Pai se poate asa ceva?", a adaugat conducatorul Vasluiului. "Am condus multe meciuri in ultima perioada si am avut probleme musculare. La noi in vestiar nu era loc, asa ca m-am dus la CFR", s-a aparat Serea.

Astfel, la numai o zi distanta, FRF impreuna cu CCA a decis sa il scoata pe Serea din arbitraj pentru a-l mai linisti putine pe Porumboiu. Decizia oficiala a fost retrogradarea definitiva la Liga a II-a, insa acum acolo nu pot arbitra decat cei cu varsta sub 36 de ani, Serea (39 de ani) si-a luat adio de la cariera.

Sursa: www.asport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu