luni, 6 aprilie 2009

Piturca: "Am fost sabotat. Astept telefonul lui Mircea Sandu"


Romania a ratat orice sansa de a merge la Mondiale, Contra si Petre si-au anuntat retragerea, Chivu a fost unul dintre cei mai buni jucatori ai lui Inter la doar cateva zile dupa meciul cu Austria. Iar Piturca striga in gura mare: "Am fost sabotat!” VEZI CE CREDE PITURCA DESPRE RATAREA CALIFICARII SI CAND VA PLECA DE LA NATIONALA:

“Am pierdut aceste meciuri si din cauza atmosferei negative care a fost in jurul echipei... Am fost sabotat. Au fost atacuri miselesti la persoana mea, jigniri mari. Stiu ca multa lume tanjeste la postul meu, dar nu-mi imaginam sa se comporte in halul asta!”, a declarat Piturca pentru Evenimentul zilei!

Piturca spune niic mai mult nici mai putin ca suporterii care i-au cerut demisia in Austria sunt niste drogati care au fost trimisi special ca sa ii faca atmosfera proasta la echipa:

"Cei care au venit la Klagenfurt ca sa-mi strige demisia sunt niste betivi si niste drogati, au fost trimisi special pentru asta! Sunt niste oameni fara serviciu, fara familie. Oamenii seriosi pot fi suparati doar pe moment, pe buna dreptate”, mai spune Victor Piturca, cel care declara ca nu se gandeste sa plece de unul singur, dar vca asteapta telefonul lui Mircea Sandu:

“Astept sa ma sune Mircea Sandu si sa stabilim o intalnire. Dar eu nu imi voi prezenta demisia”, incheie Piturca

Mircea Sandu a delcarat in conferinta de vineri ca saptamana aceasta se va hotara soarta lui Piturca.

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu