luni, 4 mai 2009

Universitatea Craiova, in pericol sa fie retrogradata!


Formatia lui Adrian Mititelu, Universitatea Craova, este in pericol sa fie retrogradata in acest an deoarece dosarul depus pentru licentiere nu este complet si conform regulamentului nu va primi licenta pentru noul campionat.

Comisia de licentiere din cadrul FRF a anuntat oficial gruparea olteana ca nu ii va da licenta pentru editia viitoare a Ligii l din cauza unor datorii ale clubului, pe care Adrian Mititelu, patronul U Craiova, nu are cunostiinta de cauza.

"Avem de-a face cu un sistem care respecta legile in baza carora s-a infiintat, dar concluzia la cald este ca avem de-a face cu un grup de sorginte foarte periculoasa. Ei spun ca noi avem datorii, dar Stiinta nu are nicio datorie la stat. Suntem un club model, care a investit 100 de miliarde in baza Ion Oblemenco, nu avem niciun litigiu cu niciun jucator, ne respectam colaboratorii, avem salarii de 12-13 miliarde de lei pe luna salarii. Am primit comunicare ca ne asteapta liga a II-a. Este vorba de o comanda, un plan mai amplu, pare conspiratie, dar va arat eu ce se vrea. Un grup din Craiova vrea ca eu sa plec de aici, se doreste indepartarea mea de la Universitatea, Mircea Sandu a cazut intr-un grup de oameni din Craiova. Ii anunt ca pot sa ma duca si in Divizia C. Am aruncat toti banii in fotbal si nu voi ceda asa de usor. Merg si in Divizia D, ma supun acestor sanctiuni si voi incerca sa lupt democratic si civilizat cu aceasta morisca", a declarat patronul U Craiova, Adrian Mititelu.

Boss-ul Universitatii Craiova sustine ca s-a asteptat la asemenea plan din partea FRF si are dovezi in aceasta privinta: "O să vin cu dovezi. Banuiam acest plan din iarna, de aceea mi-am luat si masuri sa platesc datoriile. Anul trecut am mai driblat licentierea, pentru ca toti avem probleme. Dar in 2009 am facut tot posibilul sa nu am probleme, dar se pare ca nu am nicio sansa sa scap. Orice este posibil, sa fim sinceri, oamenii calca si pe cadavre acolo. Problema lor este cum am scapat noi de datorii! Incredibil. Este inimaginabil. Cei de la FRF reclama ca in decembrie aveam datorii si acum nu mai sunt si cum am scapat noi".

Sursa: www.asport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu