duminică, 31 mai 2009

Newcastle scoasa la vanzare pentru 100 de milioane de lire!


Proprietarul formatiei engleze Newcastle, Mike Ashley, a afirmat intr-un interviu ca este dispus sa vanda formatia cu 100 de milioane de lire sterline, desi va inregistra pierderi de 150 de milioane de lire sterline, informeaza editia online a The Sunday Times.

Omul de afaceri a platit acum doi ani pentru achizitionarea gruparii cu 34 de milioane de lire sterline mai mult decat cere pentru vanzarea ei si a platit alte110 milioane de lire sterline pentru plata unor datorii. El era decis sa vanda clubul in cazul in care retrogradeaza, iar Keith Harris, presedintele Seymour Pierce, va cauta cat mai repede un cumparator.
"A fost o catastrofa pentru toata lumea. Mi-am pierdut banii si am luat decizii foarte proaste. Acum trebuie sa vand cat mai repede posibil", a spus Ashley. El initial a cerut in luna septembrie a anului trecut 400 de milioane de lire sterline, dupa ce fanii au fost nemultumiti de plecarea Kevin Keegan.
Proprietarul clubului a adaugat ca regreta ca a cumparat pe Newcastle. "Niciodata nu am spus ca sunt un expert in cluburi de fotbal. Sunt doar un fan, desi unul foarte bogat, insa nu chiar atat de mult in acest moment. Am incercat sa fac tot ce am putut, iar acum imi pare rau pentru tot ceea ce s-a intamplat", a adaugat acesta.
Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu