vineri, 22 mai 2009

Mircea Lucescu: "Sunt intre primii 5 antrenori din lume!"


Mircea Lucescu crede ca e depasit in Europa doar de antrenorii din Anglia si se lauda ca este in in top 5 cei mai buni antrenori din lume!

"Sunt reprezentantul fotbalului romanesc. Sunt mandru de acest lucru. Normal ca lupt si pentru Romania. Am depasit stadiul national. Sunt un personaj international! Acesta ar fi primul meu trofeu european.

Am mai luat Supercupa Europei, dar era un trofeu pe care nu-l simteam total ca fiind al meu. Acum, echipa a fost construita in intregime de mine. Ratingul imi da dreptul sa ma consider intre primii cinci antrenori din lume! Inaintea mea sunt tehnicienii din Anglia, dar, in Europa, eu am strans 53 de puncte cu Galatasaray si peste 50 de puncte cu Sahtior
!" a spus Lucescu in Evenimentul Zilei!

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu