sâmbătă, 26 septembrie 2009

Uimiti de forta dinamovistilor: "Sunt mai buni decat Steaua!"


Jucatorii medieseni au apreciat forta jucatorilor dinamovistilor si admit faptul ca victoria obtinuta a fost una norocoasa.

"Am jucat in ultimele etape acasa cu Dinamo si cu Steaua. Dupa parerea mea Dinamo a fost mai buna ca Steaua, dar s-a intamplat ca pe ea sa o invingem. Per ansamblu, consider ca am fost norocosi, dar meritam victoria", a declarat Parvulescu la Digisport.

"Sunt foarte fericit ca am marcat, dar ma bucur mai mult pentru succesul echipei. E o victorie foarte importanta pentru echipa, pentru ca e una muncita. Am intrat pe teren decisi sa nu luam gol. Dinamo are jucatori de clasa in lot si se poate lupta fara probleme la titlu", a declarat Eric, marcatorul unicului gol al partidei.

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu