miercuri, 23 septembrie 2009

Fiul lui Razvan Lucescu: "Cercelul il prinde perfect pe tata!"


Matei, fiul de 16 ani al lui Razvan Lucescu, vorbeste despre relatia cu tatal sau, de ce nu s-a apucat de fotbal si ce masini ii plac. Matei Lucescu: "Mie imi plac masinile sport, lui ii plac mai mult cele elegante!"

Tot timpul sunt in tribuna, alaturi de tata. Chiar si atunci cand antrena diverse echipe de club mergeam sa-i tin pumnii. De fiecare data am emotii. Cand aud fluierul de final al arbitrului de centru si vad ca echipa noastra a terminat invingatoare sunt fericit.

Ne intelegem de minune si, cel mai important, pot discuta cu el absolut toate problemele pe care le am. Pentru ca este tanar, intelege altfel lucrurile. Imi place sa fiu ca el, sa ma imbrac ca el, sa ma port ca el. Am un tata de la care am ce invata. Si eu am purtat cercel, numai ca mi-am dat seama ca nu-mi sta bine. Pe el insa il prinde de minune. I se potriveste. Mie, nu!

Mereu mi-a spus ca nu banii reprezinta totul. Pentru el, mai presus de orice conteaza sanatatea si fericirea in familie. Daca ai aceste doua lucruri, te poti considera o persoana linistita. Imi place mult sa mergem impreuna la cumparaturi. Mie imi plac masinile sport, lui ii plac mai mult cele elegante", spune Matei Lucescu in Libertatea.

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu