sâmbătă, 22 august 2009

Trica: "Imi voi rezilia contractul cu CFR. Nu plec cu scandal!"


Eugen Trica si-a luat adio de la CFR Cluj, dupa ce antrenorul Antonio Conceicao nu l-a utilizat in primele etape ale acestui campionat si in meciul de Europa League cu FK Sarajevo.

"Este adevarat ca urmeaza sa-mi reziliez contractul cu CFR. Este tardiv sa spun daca regret ca m-am intors din Cipru. Decizia mea are o mare legatura cu faptul ca nu am jucat si nu am fost retinut in lot nici pentru meciul cu Steaua, nici pentru cel cu FC Sarajevo ", a spus Trica.

Jucatorul echipei CFR a adaugat ca a discutat deja cu presedintele clubului, Iuliu Muresan, in vederea unei rezilieri pe cale amiabila a contractului sau, fara a mentiona insa daca a primit acceptul conducerii gruparii.
"Nu stiu ce voi face in continuare, vreau sa ma linistesc o perioada si sa raman alaturi de familie", a mai spus Trica.


Chiar daca Trica spera sa plece liber de contract, Iuliu Muresan pare sa nu fie dornic sa il lase gratis: "L-am mai lasat odata sa plece liber, nu stiu daca se va mai intampla si acum la fel" a spus acesta.

“Nu am vorbit cu Eugen despre acest subiect. Stiam ca este nemultumit pentru ca nu joaca. Cred ca e bine pentru el sa plece, daca a ales asta. Degeaba este pregatit insa daca nu joaca. Am inteles ca antrenorul ar fi spus ca e nepregatit. Dar daca este nepregatit, a cui este vina? Nu cred ca a patronului sau a presedintelui”, a spus socrul lui Trica, Ilie Balaci.

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu