duminică, 9 august 2009

Hizo: "Nu am pierdut din cauza greselilor de arbitraj!"


Antrenorul Rapidului, Viorel Hizo, spune ca echipa nu a pierdut din cauza greselilor de arbitraj cu Unirea, insa este suparat pe faptul ca arbitrii interpreteaza regulamentele cum vor ei.

"Faptul ca se creeaza presiune la fiecare faza este deja de notorietate la Unirea. Eu nu am treaba cu arbitrajul. Eu am treaba doar cu echipa mea. Nu am fost cu nimic inferiori Unirii. Nu e nimeni de vina ca noi am ratat cu senitate atatea situatii de gol. Nu am pierdut din cauza arbitrajului" a spus Hizo la Sport.ro

Managerul sportiv al giulestenilor a comentat la Sport.ro infringerea echipei sale in meciul de sambata seara, de la Urziceni.

"Se mai intimpla ca echipa mai buna sa piarda. Au fost numeroase momente insa cind arbitrajul a fost impotriva noastra. Deciziile lui Istvan Kovacs sint mai mult decit discutabile", a declarat Costache la Sport.ro.

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu