duminică, 12 iulie 2009

Darlas vrea la Steaua: "Vin, dar nu in orice conditii"


Darlas inca se gandeste sa lase pe Panathinaikos pentru Steaua. Fundasul spune ca in ultimele zile a fost ocupat cu antrenamentele si a gasit multe apeluri nepreluate pe telefonul mobil. "Nu mi-am luat gandul de la Steaua", mai spune fundasul de 25 de ani.

„Eu stiu ca se mai discuta despre transferul meu la Steaua. Am si fost sunat de cei de la Steaua, dar recunosc ca nu stiu cat de avansate sunt discutiile. Eu as prefera sa fiu declarat liber de contract de catre Panathinaikos si astfel sa pot veni la Steaua.

Nu mai vreau sa fiu cedat sub forma de imprumut. Mai am doi ani de contract cu aceasta echipa si daca e sa plec, vreau sa o fac definitiv. Eu vreau sa joc la Steaua, dar nu in orice conditii. Se stie ce salariu cer, asa ca astept raspunsul”, a spus Darlas in ProSport.

PICA DIN CAUZA UNUI TELEFON?
Steaua si fundasul grec Darlas nu se inteleg la bani. Argaseala a anuntat ca cele doua parti negociaza insa jucatorul nu accepta salariu de criza pus pe masa de Becali: 200.000 de euro pe sezon.

Bergodi si Argaseala au confirmat ieri negocierile dintre Steaua si Darlas. "Am auzit de Darlas, e un jucator bun. Nu pot sa spun nimic acum despre el, pana nu se finalizeaza negocierile." a declarat Bergodi, timp ce Argaseala a fost mai rezevat: "Nu pot sa spun decat ca sunt discutii cu Darlas."

Transferul fundasului stanga in Ghencea sta in acest moment in telefonul lui Argaseala. Jucatorul este in Grecia, acolo unde mai negociaza cu alte echipe, insa asteapta un telefon din partea stelistilor, care au prioritate pentru imprumut.

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu