sâmbătă, 11 iulie 2009

1 leu clubul, 10 milioane de euro datoriile! Copos: "Nu mai rezist! Ma retrag din fotbal"


Copos este mai pregatit ca niciodata. Vrea sa dea Rapidul cu 1 leu. Datoriile clubului sunt insa de 10 milioane de euro, iar oamenii de afaceri nu s-au inghesuit. Pana acum cateva luni, datoriile erau de 15 milioane.

"Eu vreau usor-usor sa ma retrag din viata publica. Nu mai pot nici fizic, nici psihic, nici financiar. Imi doresc sa vina cineva mai puternic decit mine la Rapid. Din pacate, negocierile din martie anul trecut nu au avut o finalitate. Daca aveau, eu nu mai eram acum in fotbal.

Cine va lua Rapidul va plati 1 leu. Aceasta este oferta mea pe care o fac publica acum. Este drept, mai sint si anumite obligatii, catre Fathi Taher si anumite firme din holdingul ANA, dar nu de 15 milioane de euro. Am mai platit din datorii. Orice om de afaceri care vrea clubul trebuie sa achite 10 milioane de euro.

Domnul Taher este un om foarte ocupat, actioneaza la nivel global. Are afaceri in Vietnam, Afganistan, India, SUA... Eu astept sa se intoarca in tara sa vedem ce facem cu acele obligatii. Pentru ca trebuie sa gasim o solutie in privinta lor.

Orice patron care vrea sa investeasca in fotbal se intereseaza de jucatori. Am reusit sa pastram acesti fotbalisti de valoare la club, desi au salarii de peste 200.000 de euro. Cine va veni la Rapid trebuie sa gaseasca o echipa competitiva", a spus Copos pentru Adevarul.
PLEACA MARIUS CONSTANTIN
Rapid a castigat astazi cu Concoirdia Chiajna, insa fanii giulestenilor nu au niciun motiv de bucurie. Marius Constantin paraseste echipa saptamana viitoare.

"Marius Constantin nu a jucat pentru ca luni va pleca la Terek!" a fost anuntul lui Hizo, dupa victoria din meciul amical cu Chiajna. Rapidul nu va obtine insa prea multi bani. FC Brasov detine 50 la suta din drepturile jucatorului.

Hizo a mai adaugat. "Am fost multumit mai ales in prima repriza pentru ca jucatorii pe care i-am introdus pe teren au jucat foarte bine. In partea a doua a meciului ma asteptam mai mult de la jucatorii tineri pe care i-am folosit, doream mai multa agresivitate din partea lor.

Nu stiu daca ne vom indeplini obiectivul pentru ca este foarte greu cu lotul pe care-l avem la dispozitie in acest moment. Am cerut patru jucatori si nu a venit nici unul. E foarte greu, dar vom incerca sa castigam fiecare partida.

Cu domnul Copos vorbesc zilnic. Ieri am vorbit la telefon cateva ore. Nu cred in vanzarea clubului, astazi cere 10 milioane pentru Rapid, maine 15 milioane, peste cateva zile mai putin de 10. Eu nu cred in vanzarea Rapidului!

Eu inca mai sper ca si Bozovici sa se reintoarca la echipa pana in ultima clipa!" a mai spus Hizo.

MATIC: "VREAU SA RAMAN!"
"Sunt pentru prima data in Romania. Am fost placut surprins sa vad o echipa cu jucatori foarte buni si cu calitati individuale excelente. La Rapid este o atmosfera super si imi doresc sa ramin. Cel mai tarziu maine vreau sa stiu ce va zice antrenorul. Stiam de Rapid si de Steaua, ca echipe din Romania. Un om care se uita la fotbal si e implicat in fenomen n-are cum sa nu fi auzit de aceste doua echipe", a spus Darijan Matici.

Rapid a invins in meciul amical disputat astazi cu 3 la 0 pe Concordia Chiajna, prin golurile reusite de Cesinha, Buga si Ionita.

Sursa: www.sport.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu