duminică, 21 iunie 2009

Prunea, pus sub acuzare: "Nu-mi dau demisia! Sunt nevinovat!"


Prunea a dat de necaz! A fost acuzat oficial in cel mai mare scandal al arbitrajului din Romania!

Realitatea TV a intrat in posesia unui document oficial - ordonanta prin care procurorul isi expune si argumenteaza cazul.

"Eu nu sunt acuzat de luare de mita. PUNCT. Nici macar nu stiu daca sunt trimis in instanta. Este un lucru foarte grav daca documentele oficiale apar in presa. Documentul care a fost prezentat este de acum o luna, din data de 28 mai. De cand am primit aceasta ordonanta, prin care mi se solicita sa nu-mi mai exercit functia, nu m-am mai apropiat de sediul FRF", a spus Prunea la GSPTV.

"Nu am de ce sa ma autosuspend sau sa-mi dau demisia. Sunt nevinovat. Mai sunt si persoane din fotbal care au probleme cu justitia, poate mai grave decat ale mele, de aceea eu cer sa fiu judecat cu aceeasi unitate de masura. Sunt acuzat ca l-am ajutat pe pe Cornel Penescu la Comisii, dar el este omul care a incasat cele mai mari amenzi din fotbalul romanesc ", a continuat Prunea la Sport.ro.

Procurorii anticoruptie au inceput urmarirea penala fata de Florin Prunea, care este acuzat ca ar fi primit suma de aproximativ 10.000 de dolari de la Cornel Penescu, pentru a interveni in rezolvarea favorabila a amenzii primite de patronul FC Arges. Prunea ar fi primit banii, in schimbul carora trebuia sa intervina pe langa membrii comisiilor FRF, in sensul de a ii influenta in deciziile lor, mai sustineau sursele citate.

Potrivit unor surse judiciare, directorul de relatii internationale al FRF, Florin Prunea, a fost pus oficial sub acuzare pentru trafic de influenta si luare de mita in legatura cu anularea unei amenzi de 300.000 de lei, primita de patronul FC Arges, Cornel Penescu, de la Comisia de Disciplina a FRF.
Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu