duminică, 4 octombrie 2009

'Conspiratie impotriva Craiovei!' Vezi acuzele dure ale lui Mititelu!


Desi a castigat meciul cu Unirea Alba Iulia cu 3-1 dupa un hattrick a lui Costea, Mititelu nu este multumit si acuza o conspiratie impotriva Craiovei!

"Sunt dezamagit, poate pare un lucru banal si enervant, dar in continuare arbitrajul ne este ostil. In continuare avem parte de o agresivitate iesita din comun din partea modului de interpretare al fazelor de catre arbitrii. Tot timpul cand sunt la limita sunt in defavoarea noastra. Noi trebuie sa facem de trei ori mai mult ca sa castigam. La Rotaru a fost gol valabil. La multe faze arbitrii au fost foarte duri si foarte exigenti si in defavoarea noastra. Ne-a trimis artileria grea domnul Avram. Suntem tinta numarul 1 a lui Avram. Nu stiu ce vrea sa demonstreze, ce vrea sa faca cu noi, nu stiu daca el este in spatele acestei conspiratii pe care eu o banuiesc.

Eu simt ca este o conspiratie impotriva Craiovei, venita din partea acestui domn care conduce arbitrajul. Dovezi mi s-au cerut si dupa meciul de la Pitesti si le-au dat procurorii. Asta este arma secreta a lui Avram, tusierii. Toata lumea a spus ca este gol valabil la Rotaru si ca este greu de crezut ceea ce a sustinut arbitrul, prin ridicarea steagului. Probabil ca l-au deranjat declaratiile mele dupa jaful care a fost impotriva Craiovei si a zis ca ma face el. Observatorul de arbitri a fost domnul Constantin, tatal arbitrului care ne-a nenorocit la Iasi. Eu l-am acuzat pe fiul lui de viciere de rezultat si, cu toate astea, trimite pe taica-sau sa observe la Craiova. E logic? E normal? E corect?”, a spus Mititelu pe editie.ro.

Sursa: www.sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu